Kangoeroes - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Kangoeroes - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Kangoeroes

Blijf op de hoogte en volg Zjo

21 Oktober 2012 | Australië, Geraldton

Deze morgen zijn we met zn allen naar het strand geweest bij de vuurtoren. Het is hier normaal om met je jeepje het strand op te rijden en dan te parkeren bij het water. Ik heb hun bodyboard uitgepobeer, hier is een heel charmante foto van, Ze hadden ook een surfplank bij maar daar wist ik me niet veel raad mee. Na een uurtje gingen we weer want Kate vond het te koud :S.Toen zijn we naar een markt gereden voor fruit en groenten.

Smiddags heb ik klusjes gedaan zoals hun auto gewassen. Ik heb ook een vriendinnetje van Alice opgehaald, die kwam spelen. De badkamer is ook weer schoon.

Op de terugweg van het ophalen van het vriendinnetje zagen Jake (de navigator) en ik iets over de weg kruipen! Een lange slang! Had helaas mn camera niet bij. Ik ben gestopt en heb gewacht tot hij overgestoken was.

daarna zijn we allemaal naar het huis gegaan waar de vrouw woont die kangoeroes heeft. Ik heb ze geaait, gevoerd en proberen te knuffelen. Echt hele gave beesten.
Ze hadden daar ook kippen, kuikens, eenden en schapen.

's Avonds hebben we daar gegeten samen met nog wat vrienden van hun. Daar was een leraar bij die vertelde dat ze op hun school in Grraldton een tekort hadden aan psychologen. Omgekeerde wereld daar.
Ook zeiden ze dat ik over de slang heen had moeten rijden omdat bijna alle soorten giftig zijn. Maar dan wel met het wiel over de kop anders springt hij namelijk uit reflex in de moterkap en kan hij je alsnog bijten. Of het waar is weet ik niet maar ik ga geen slangen kapot rijden.

  • 21 Oktober 2012 - 17:38

    Stefan:

    Slaap lekker !

  • 22 Oktober 2012 - 10:38

    Mam:

    Kijk maar uit dat je niet te dicht bij zo'n slang komt. En eroverheen rijden brrrrrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 28819

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: