Laatste avondmaal bij de Tonkins - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Laatste avondmaal bij de Tonkins - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Laatste avondmaal bij de Tonkins

Blijf op de hoogte en volg Zjo

07 November 2012 | Australië, Geraldton

Vandaag was het de allerlaatste dag bij de familie Tonkin! Morgenochtend 08.30 vertrekt mijn bus naar Perth.

Vanmorgen na de afwas en was gedaan te hebben ben ik naar de supermarkt gegaan om ingrediënten te halen voor nog een lading ham-kaas-kruiden broodjes en brownies. Daarna naar het strand waar ik gister ook was geweest. Op een surfer na, die al snel vertrok, was er helemaal niemand. Het was weer ontzettend windy dus zodra je rechtop ging zitten was het wat fris.

’s Middags de broodjes en brownies gebakken. Nog meer was opgehangen en afgehaald.

O, ja mam je kaart is vandaag gekomen. Kate vond hem erg mooi!

En om 6 uur begon mijn afscheidsdiner! Ze hadden gereserveerd in een fancy visrestaurant. Ze hadden er kreeft, de prijs stond niet op de kaart maar die bleek bijna 100 dollar te zijn. Ik wist niet echt wat ik moest pakken dus het was garnalen en chorizo worst met pasta.

Ik kreeg tussen de gerechten door een speech van de kindjes dat ze mij heel leuk vonden en dat ik goed geholpen had. Kreeg als cadeautje een kalender 2013 van Australië en een kookboek. Heel lief!

Snel nog wat foto’s genomen want het was veel te laat voor Lucy, die stond al voor het toetje bij de deur dat ze weg wilde. Kate is daarna met haar alvast naar huis gegaan.

Ik keek net in mijn email, en ik zag dat ik een mailtje had van een vrouw die ook op helpx zit als host, of ik in de gelegenheid was om bij haar te komen. Ze bleek in Byron Bay te wonen, letterlijk de andere kant van Australië (4600 km). Heb er voor bedankt.

Ik kijk in ieder geval terug op een superleuke tijd in Geraldton bij deze familie. Had het denk ik niet beter kunnen treffen.

  • 07 November 2012 - 15:57

    Joris:

    Haha mam had het tussen de middag nog over haar kaart. Precies op tijd dus.

    Fijne busreis alvast.. Nog een stukje verder van huis ;)

  • 07 November 2012 - 16:33

    Mam:

    Ja, de kaart nog net op tijd aangekomen daarzo.
    Super dat je het zo goed getroffen hebt bij de fam. Tonkin.
    Goede reis voor morgen gewenst!

    xxx van pap en mam

  • 07 November 2012 - 17:16

    Anita:

    Veel plezier in Perth! Goede reis gewenst.
    Gr
    Anita

  • 07 November 2012 - 17:16

    Anita:

    Veel plezier in Perth! Goede reis gewenst.
    Gr
    Anita

  • 07 November 2012 - 17:16

    Anita:

    Veel plezier in Perth! Goede reis gewenst.
    Gr
    Anita

  • 07 November 2012 - 19:58

    Suzanne :

    Hey Zjody,
    Wij kregen vandaag jouw kaart in de bus. Bedankt. Geniet nog van de laatste dagen en goeie reis terug.

    Liefs je schoonzusje

  • 07 November 2012 - 19:58

    Suzanne :

    Hey Zjody,
    Wij kregen vandaag jouw kaart in de bus. Bedankt. Geniet nog van de laatste dagen en goeie reis terug.

    Liefs je schoonzusje

  • 07 November 2012 - 19:58

    Suzanne :

    Hey Zjody,
    Wij kregen vandaag jouw kaart in de bus. Bedankt. Geniet nog van de laatste dagen en goeie reis terug.

    Liefs je schoonzusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 28812

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: