Rotweer - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Rotweer - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Rotweer

Blijf op de hoogte en volg Zjo

22 Oktober 2012 | Australië, Geraldton

Het weer uit Nederland heeft mij overduidelijk achtervolgt, hele dag bewolking en regen bah. Het schijnt nog bijzonder te zijn ook nog want vorig jaar had het van september tot en met maart niet meer geregend
.
Vanmorgen heb ik een uurtje op Lucy gepast, gelukkig poepte ze haar luier (die ze haar toch nog soms omdoen) vol voordat papa Chris de deur was, ghehe ik hoorde hem steeds iets van ‘bloody hell’ roepen.

Daarna kwam Kate weer terug en zijn we buiten de aangeplante boompjes gaan markeren met bamboestokken. Er waren al een aantal dood door de droogte, ironisch genoeg ging het regenen terwijl we de mini boompjes tussen het gras en struikjes aan het zoeken waren.
Toen Lucy in haar vers verschoond bed lag heb ik gestofzuigd en de vloer gedweild. Daarna moest ik nog bonnetjes en facturen archiveren en toen was ik klaar voor die dag (op de afwas na). Maar aangezien het rotweer was heb ik in de tv kamer gezeten, te lezen. Hier in Australië hebben ze een open keuken met wat je denkt de woonkamer, of te wel een zithoek, maar er staat vaak geen tv. De tv staat dan weer in een aparte kamer, net zoals hier dus.

Toen Alice en Jake uit school waren had Kate pancakes gemaakt, van die kleine dikke pannenkoekjes. Leek mij wel lekker, totdat ik een hap nam en dacht ‘aaaargh niet weer bananensmaak’. De dag dat ik hier kwam had Kate een doos vol met trossen bananen gekocht, en die worden sindsdien in álles verwerkt. Ik heb al bananenmilkshake gehad, bananenijs, bananenmuffins, nu dus bananenpannenkoeken en net tijdens het avondeten waren ze plannen aan het maken voor bananenpudding!!! Komt mijn neus wel uit ondertussen, maar daar blijk ik de enige in te zijn.

Daarna spelletjes gedaan met Alice en Lucy en voor avondeten hadden we rijst met reepjes vlees, paprika, bleekselderij en wortel. En vanille(gelukkig geen banaan)ijs.
Vervolgens de afwas en tv gekeken.

(geen foto's gemaakt vandaag)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 28851

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: