Al links rijdend naar het strand - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Al links rijdend naar het strand - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Al links rijdend naar het strand

Blijf op de hoogte en volg Zjo

19 Oktober 2012 | Australië, Geraldton

Vandaag was Kate thuis met Lucy, we hebben de auto aan de praat gekregen en ik heb hem gestofzuigd want er zaten allemaal spinnenwebben in. Dat is een groot nadeel hier, overal bij de plafonds zie je spinnen en overal, voornamelijk buiten zitten onder de spinnenwebben. Bah.
Ik ben met Kate en Lucy een rondje gaan rijden om het links rijden te oefenen. Ging op zich redelijk maakte een keer de fout om na een bocht aan de rechterkant te gaan rijden, maar ach het voordeel is dat hier weinig verkeer is. Zag nog een ‘bobtail’ op de weg lopen, ben niet gestopt maar denk dat ik er nog wel eens een zie, een bobtail is een hagedis in een vorm van een worst (google maar eens bobtail lizards)
Daarna heb ik mijn bikini aangetrokken en ben ik zelf met de auto naar de stad gereden, de heen weg wist ik wel, had voor de zekerheid de navigatie op de tablet aangezet. Alles ging goed alleen bij de laatste rotonde ging ik er verkeerd vanaf, maar achter zelfs daar weinig verkeer.
Auto geparkeerd en wat foto’s gemaakt van het strand, het is een vrijdag dus er lag eigenlijk niemand op het strand. Het weer is was wel lekker denk een graad of 24 met natuurlijk de frisse wind. Daarna ben ik gaan winkelen, heb wat souvenirs en ansichtkaarten gekocht en een nieuw shirtje. Geluncht bij McDonalds, die hebben ze gelukkig hier ook, had trouwens nog eens geluk want mijn frietjes werden niet aangeslagen (net als de bamischijf op schiphol).

Daarna ben ik op het strand gaan liggen en ben nog even de zee in geweest, was erg koud maar op zich nog wel te doen. Daarna op gedroogd in het zonnetje en weer terug gereden. Dit keer kon ik geen gebruik maken van navigatie aangezien ik geen internet had om het op te starten dus ik moest geheel op gevoel terug rijden, de hoofdweg wist ik nog wel, maar ik er weer precies af moesten en daarna dat was puur een gok, was een keer aan het twijfelen, wel of niet rechts en toen had ik de verkeerde beslissing genomen maar daar kwam ik al snel achter. Dus was best trots op mezelf dat ik de weg terug had gevonden.

Daarna onder de douche. De was weer opgehangen / afgehaald / opgevouwen, komkommer klaargemaakt zoals we dat thuis doen, betaalde rekeningen gearchiveerd, afwas gedaan, vuilnis in de container gedaan. De klusjes vielen vandaag erg mee. Maar ze had voor de komende dagen een lijstje klaar gemaakt, maar ook dat viel geloof ik wel mee.

Na het eten hebben we Hints gespeeld en nadat Alice in bed gestopt was hebben Chris, Kate, Jake scrabble gespeeld. Daarna ging iedereen naar bed.



  • 19 Oktober 2012 - 20:14

    Suzanne:

    Hey Zjody,

    Lekker weertje daar? Wij hadden vandaag ook 24 graden!
    En? Al een luier moeten verschonen?

    Liefs je schoonzusje

  • 20 Oktober 2012 - 15:32

    Zjo :

    He!

    Ja ik hoorde het van pap en mam dat het daar zo goed weer is! Heel apart.
    Ik heb nog geen luier hoeven te verschonen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 28822

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: