The nanny - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu The nanny - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

The nanny

Blijf op de hoogte en volg Zjo

29 Oktober 2012 | Australië, Geraldton

Vandaag heb ik de hele dag op Lucy gepast. Kate viel in als juffrouw op de basisschool, ze was een juffrouw tot dat Alice geboren werd.
Het ging goed, we hebben fijn gespeeld met haar keukentje, tv gekeken, gegeten, boekjes gelezen, samen de afwas gedaan in het keukentje. Tussendoor heeft ze 2 uur geslapen.

Maar rond half 4 hoorde ik haar darmen rammelen en ik vroeg nog of ze naar de wc moest. Nog geen 2 minuten later stond ze op en zei dat ze naar de wc ging, maar aan het loopje zag ik al dat het te laat was. Bah, het was verschikkelijk, ik heb haar daarna maar onder de douche gezet.

Oh en tijdens haar slaapje heb ik wat klusjes gedaan en wilde ik de container die aan de straat stond terug zetten op zijn plek, dat is toch zo'n 200 meter lopen. Ik was bijna bij de poort toen ik een meter of 3 voor me op eens een lange zwarte slang weg zag kruipen diep de struiken in.

Ik heb in 2 weken al 3 slangen gezien, ik ben een magneet voor ze ofzo.
Nog steeds geen internet verdorie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 28849

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: