Ziek - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Ziek

Blijf op de hoogte en volg Zjo

05 November 2012 | Australië, Geraldton

Werd van morgen wakker met hoofdpijn. Ik heb gedouched en ontbeten en toen vertrok Kate voor 3 uurtjes en moest ik op Lucy passen.

Kate was net weg toen ik een tinteling voelde in mijn hand, net alsof mijn hand in slaap was gevallen. Dit had ik ook toen ik Migraine had. Ik voelde me steeds beroerder en heb 1 van de pillen ingenomen die ik bij me had. 10 minuten later wilde ik bij Lucy op de bank zitten die voor tv zat. Ik kon nog op tijd me omdraaien en naar de wc rennen om mijn ontbijt uit te kotsen.

Dat waren 3 lange uren voordat Kate terug was, denk niet dat Lucy iets gemerkt heeft maar voelde me best beroerd.

Daarna heb ik 2 uur lang in bed gelegen, 2x kort geslapen. Maar voelde nog steeds een druk achter mijn rechteroog, na en tijdje toch opgestaan om vervolgens weer naar de wc te rennen om nog meer ontbijt uit te kotsen. Daarna voelde ik me ietjes beter. Ik heb een paar stukjes appel gegeten en Kate had tomatensoep voor me meegenomen. Dus daarna nog een kom soep. Na een uurtje ben ik weer op bed gaan liggen maar dat viel niet echt goed want zojuist heb ik de soep en appel uitgekotst.

Ik denk dat ik zometeen nog een pil neem, je mag er 2 in 24 uur, ik wacht nog eventjes.

Wat een ***dag.

  • 06 November 2012 - 09:28

    Joris:

    Lekker... omgekeerd eten... heb ik ook gedaan afgelopen weekend ;) Beetje veel gezopen.. misschien verzacht dat een beetje.

    Alendig die laatste week. Hoop dat het snel over is.. want ziek zijn kun je ook hier in NL.

  • 06 November 2012 - 09:28

    Joris:

    Lekker... omgekeerd eten... heb ik ook gedaan afgelopen weekend ;) Beetje veel gezopen.. misschien verzacht dat een beetje.

    Alendig die laatste week. Hoop dat het snel over is.. want ziek zijn kun je ook hier in NL.

  • 06 November 2012 - 13:44

    Anita:

    Heel veel beterschap! Hoop dat het gauw over is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 28849

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: