babysitten - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu babysitten - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

babysitten

Blijf op de hoogte en volg Zjo

02 November 2012 | Australië, Geraldton

Om 7 uur ging hier de telefoon, het was oma dir zei dat is op de radio kwam. 10 minuten later hoorde we haar inderdaad in de uitzending komen om te vertellen over de hagelstorm van gisteren. In Geraldton was het heerlijk weer maar nog geen uur hier vandaag heeft het dus flink gehagelt en geregend. Veel boeren waren bezig met oogsten, die zijn nu een stuk eerder klaar want veel van de oogst is verwoest.

Ik mocht vanmorgen op Lucy passen, Kate had een meeting. Kate heeft ons afgezet bij de speeltuin bij het strand. We hebben ons prima vermaakt en hebben een milkshake gedronken.
Toen Kate's meeting was afgelopen heeft ze ons opgepikt en ze we naar de fruithal van Geraldton gegaan, hier heeft ze voor meer dan 100 dollar aan groenten en fruit gekocht.
Hierbij zat een tray mango's. Ik heb wel eens mango gehad, maar deze waren echt super duper lekker!!

's Middags ben ik op slakjesjacht geweest, gewapend met emmer en handschoenen heb ik ze van muren en de watertanks afgehaald, het waren er meer dan... 200? Heb een foto gemaakt. De slakjes zijn nu kippenvoer.
Daarna gestreken.

Ik heb inmiddels een hotel geboekt, ligt midden in het centrum. Het blijkt zo duur te zijn omdat ik de donderdag op vrijdagnacht erbij heb, dan zijn hotel kamers 2 keer zo duur dan in het weekend. Komt door alle werkmensen.
Ook de bus terug naar perth is geboekt.

Op dit moment zit ik in een vreemd huis ergens in Geraldton. Deze mensen zouden ook een helpx'er kunnen gebruiken. Behoorlijke rommel. 1 van de meisjes ging logeren bij een vriendinnetje en met de jongste twee heb ik pizza en salade gegeten. Daarna hebben we shaun the sheep en handy manny gekeken en spelletjes gedaan. Om 8 uur zijn ze naar bed gegaan, half uurtje te laat maar ach. Ben nu tv aan het kijken. Krijg hier 40 dollar voor.

  • 02 November 2012 - 16:35

    Ruben:

    Hoi tante zjody,

    Mama leest mij vandaag je 2 laatste verhalen voor. Ik vind het leuk om te luisteren,maar maak het mama soms moeilijk omdat ik steeds met mijn vingertjes aan het scherm zit.
    Ik kan haast niet wachten om je weer te knuffelen.

    Hier nog een zelfgetypt verhaal van mij;

    Gtfggbbgfbgtgrrggfvdggggvv _vwq'. #. _!"vdv. Hzj

  • 02 November 2012 - 16:35

    Ruben:

    Hoi tante zjody,

    Mama leest mij vandaag je 2 laatste verhalen voor. Ik vind het leuk om te luisteren,maar maak het mama soms moeilijk omdat ik steeds met mijn vingertjes aan het scherm zit.
    Ik kan haast niet wachten om je weer te knuffelen.

    Hier nog een zelfgetypt verhaal van mij;

    Gtfggbbgfbgtgrrggfvdggggvv _vwq'. #. _!"vdv. Hzj

  • 03 November 2012 - 14:28

    Zjo :

    Sjiek verhaal Ruben!

    Nog anderhalve week en dan kunnen we elkaar weer knuffelen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 28849

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: