Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Zjo - WaarBenJij.nu Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Zjo - WaarBenJij.nu

Vandaag is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Zjo

14 Oktober 2012 | Nederland, Weert

Het koffer is ingepakt en om half 4 vanmiddag zal ik samen met Lars, pap en mam vertrekken naar schiphol. Ik kon niet online inchecken dus ik moet 3 uur van te voren op het vliegveld zijn. Om 9 uur vanavond vertrekt het vliegtuig naar singapore waar ik maandag om half 4 lokale tijd zal aankomen.
Vervolgens zal ik daar 8 moeten 'wachten' in Singapore waarna om half 12 's avonds het vliegtuig naar Perth vertrekt.
Dinsdag om 4.40 am ('s morgens dus) ben ik dan eindelijk in Australië!

Maar... dan ben ik er nog niet. Om 8.55 vertrekt mijn bus naar Geraldton ergens in Perth en dan hoop ik om half 4 's middags op mijn plek van bestemming te zijn: de familie Tonkin die net buiten Geraldton wonen.

• 15 Oktober 2012 - 16:57

Tja....:

Zjody belde van te voren de vertrekbalie op Schiphol. "Hallo, kunt u mij precies vertellen hoe lang het vliegen is naar Australie?" De stem aan de andere kant klinkt onzeker: "Euh, momentje..." Waarop Zjody zegt "OK, bedankt!"

• 16 Oktober 2012 - 00:49

Zjo:

Haha was het maar zo. Maar ben er nu :)

Tags: De reis