Winkelen en de toerist uithangen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu Winkelen en de toerist uithangen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu

Winkelen en de toerist uithangen

Door: Zjody

Blijf op de hoogte en volg Zjo

22 September 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Onderweg naar de Walmart reed Lars verkeerd en toen kwamen we opeens langs de Target, winkel met eten maar ook speelgoed en kleding. Hier hebben we al wat snacks gekocht.
Daarna dus naar de Walmart, helaas geen rare mensen gezien die het waard waren om een foto van te nemen. We hebben nu een koelbox en wat eten en drinken om erin te doen.

Vervolgens zijn we naar Griffith Park gereden waar The Observatory staat, een gebouw met telescopen om naar planeten e.d. te kijken. Maar wij kwamen voornamelijk voor het uitzicht, namelijk het Hollywood Sign! Ook konden we mooi over de stad uitkijken.
Lars had zijn nieuw shirt van NYPD aan en werd door verschillende mensen begroet, alsof ze echt dachten dat hij een agent uit New York was. Een man ging zelfs spontaan het afval opruimen toen hij Lars zag.

En toen was het shopping time! We zijn naar Citadel Outlet geweest. Qua looks eigenlijk precies zoals het Designer Outlet in Roermond. We hebben goed gewinkeld. Ik ben een paar all stars, een jurkje, een broek, een korte broek en nog een truitje rijker. Lars heeft ook goed zijn best gedaan, een nieuw paar adidas schoenen, 3 tshirts en een broek.

Geluncht hebben we bij Ruby's Diner waar je friet en een (échte) hamburger in een mandje kreeg! Met serveersters in pakjes uit de jaren 50.

Na het winkelen zijn we de Mullholland Drive afgereden. Dit is een bochtige weg door de heuvels van Los Angeles met verschillende mooie uitzichten over de stad. Overal stonden huizen tegen de heuvels opgebouwd.

Zojuist pizza gehaald bij de pizza hut hier tegen over, en nu een beetje zappen.

Morgen willen we in ieder geval naar het strand want het word weer lekker warm (30 graden).

• 23 September 2013 - 10:50

Joris: