Laatste dag LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu Laatste dag LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu

Laatste dag LA

Door: Zjody

Blijf op de hoogte en volg Zjo

12 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zijn we op pad gegaan voor ons laatste dagje Los Angeles.
We zijn begonnen bij Hollywood Boulevard. Waar de Walk of Fame is en het theater waar de Oscars worden uitgereikt. Veel souvenirwinkels en aanbieders van sightseeing busjes. Hier hebben we een tijdje rondgelopen en hebben we wat gegeten bij Hooters.

Daarna hebben we de auto weer gepakt en zijn we richting fashion district gereden. Gezien de naam had ik wat boetiekjes en dergelijke verwacht. Maar het bleken spaanse troepwinkels te zijn met kwaliteitloze kleding, en het was er énorm druk. Dus hier zijn we weer snel weggegaan.

Toen zijn we richting The Grove gereden, dit zou een gebied zijn met wat normalere winkels, maar daar aangekomen bleken er amper winkels te vinden te zijn. Dus hier hebben we niets eens een poging gedaan om de auto te parkeren en rond te kijken.

We zijn nog even langs een supermarkt gereden waar we twee keer super lekkere brownies hadden gehaald. Maar helaas had deze locatie de brownies niet, dus die kunnen we jullie niet laten proeven.

We zijn nog even naar onze motelkamer gegaan voordat we naar Santa Monica zijn vertrokken voor de zonsondergang vanaf het strand.
Inmiddels is de was weer gedaan, dankzij de vriendelijke moteleigenaar die zijn machines ervoor leende. Ook de koffers zijn zowat ingepakt, zoals het er nu uitziet past het allemaal maar net.

Morgen checken we voor half 11 uit en om half 3 moeten we onze trouwe Nissan Rogue inleveren. Om 19.00 vertrekt ons vliegtuig richting Frankfurt. Maandag rond 18.00 zetten we weer voet op Nederlandse bodem.

Tot dan!

• 13 Oktober 2013 - 21:32

Joris:

Goede terugreis gewenst!!

Is toch wel snel gegaan.