Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu

Santa Barbara

Door: Zjody

Blijf op de hoogte en volg Zjo

09 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Na een blueberry bagel met creamcheese voor mij en een cinnamon/rasin bagel met creamcheese voor Lars zijn we uit Cambria vertrokken.

Na een half uurtje rijden waren we bij een natuur historisch museum in Morro Bay. Dit is een kustplaatsje bij een baai met een grote rotsblok in zee. Het museum ging over het beschermen van de natuur en de zeebeestjes en hoe het weer invloed heeft op de omgeving e.d.

De volgende stop was bij een outlet center die ik op mijn lijstje, maar omdat we al veel van zulke outletcenters hebben gezien zijn we alleen bij de ‘as seen on tv’ winkel geweest. Een winkel met allerlei tell sell producten.

Daarna zijn we naar Solvang gegaan. Dit is een dorpje wat volledig in Deense stijl is. Alle gebouwtjes zijn op een Deense manier gedecoreerd. We hebben hier langs de winkeltjes gelopen. Er lag een winkel wat het hele jaar door kerstspullen verkocht. Dat zie je hier veel, seizoenswinkels die halloween, kerst en soms nog paasspullen verkopen.

Toen zijn we doorgereden naar Santa Barbara. Ingecheckt en naar een supermarkt geweest.

Vanavond hebben we schnitzel gegeten bij een Duits restaurant.

Ook wilden we vanavond nog naar een drive inn bioscoop hier in de buurt. Maar de film die draaide vanavond hebben we al gezien. Dus gaan we het in Los Angeles eens proberen.

Morgen gaan (helaas) de laatste 3 nachten in en die zullen we dus in Los Angeles doorbrengen.

• 10 Oktober 2013 - 11:26

Joris:

Leuke vakantie in Volendam? ;)

• 10 Oktober 2013 - 21:51

Monique:

Haha, die foto van de Rabobank, stiekum toch heimwee naar Call-It?

• 10 Oktober 2013 - 22:00

Monique:

Een cinnamon-raisin bagel? Sinds wanneer lust Lars rozijnen?