Esperance - Reisverslag uit Esperance, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Esperance - Reisverslag uit Esperance, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Esperance

Blijf op de hoogte en volg Zjo

25 Januari 2017 | Australië, Esperance

Vanmorgen om 8 uur weggereden naar Esperance, was nog 4 uur rijden. Als eerste meteen een camping gezocht voor 2 nachten. De eerste camping die we tegenkwamen had alleen voor vannacht een plek maar niet voor donderdag omdat het dan Australia Day is en super druk in Esperance. Ze raadde een aantal andere campings aan, we zijn naar eentje gegaan die wat meer buiten Esperance ligt. Gelukkig hadden ze hier nog 1 plekje voor 2 nachten. Het is wat ouder allemaal, maar dat maakt niet zoveel uit.

Daarna naar het centrum geweest. Boodschappen gedaan, we wilden eens gaan barbecuen, dus wij op zoek naar een wegwerp barbecue. Kennen ze blijkbaar niet in dit barbecue-land haha. Nouja dan de spiesjes maar in de pan. Koude schotel kennen ze ook niet, en kruidenkaas of boter konden we ook niet vinden. Toch wel wat verschillen met Nederland.

Na het boodschappen doen zijn we aan het stadsstrand een broodje gaan eten. Na nog een rondje gelopen te hebben zijn we terug gegaan naar de camping.

De was gedaan en nog even van het zonnetje genoten. Daarna had Livia honger, sinds anderhalve week weigert ze om potjes te eten, of het nu Olvarit is of een Australisch merk. Sinds twee dagen eet ze wel maaltijden uit een zakje en dan niet van een lepel maar alleen als je het direct in haar mond uitknijpt. Fruit en boterhammen zijn geen probleem. Gekke baby.

Morgen gaan we naar het witste strand van Australië.

• 25 Januari 2017 - 22:37

Pap En Mam:

Livia és gewoeën slum....:)