Jeetje, weer heel veel gereden vandaag - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Jeetje, weer heel veel gereden vandaag - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Jeetje, weer heel veel gereden vandaag

Blijf op de hoogte en volg Zjo

19 Januari 2017 | Australië, Bunbury

Vanmorgen om half 6 ging de wekker al, toen was het net licht. Om 7 uur waren we al aan het rijden. Eigenlijk was het plan om naar Fremantle te gaan maar omdat het direct onder Perth ligt en we aan het einde van de vakantie nog een paar dagen Perth hebben verplaatsen we dat naar achteren. We zijn doorgereden naar Mandurah een kustplaatsje waar denk ik de rijken van Perth een vakantie huis hebben. We hebben daar even rondgelopen door het centrum en geluncht aan de haven.

Daarna zijn we verder gereden naar Bunbury. Rond half 4 kwamen we daar aan. De eerste camping die we hadden uitgezocht zat helaas vol, deze camping lag zeer gunstig ten opzichte van het strand en het centrum. Toen maar de eerst volgende die in de buurt lag en die had plaats zat. Daarna door het centrum gelopen. Weer op tijd terug naar de camping want er moest nog de was gedaan worden.

Morgen gaan we naar het dolfijnen centrum hier, als het goed is komen er dan ook wilde dolfijnen heel dicht bij het strand. Ik heb er vandaag 2 gezien vanuit de camper, dus er zitten er genoeg hier!