Shoppen in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Shoppen in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Shoppen in Perth

Blijf op de hoogte en volg Zjo

04 Februari 2017 | Australië, Perth

Vanmorgen naar het outletcentrum gelopen. De Levi’s winkel had buy 1, get one 1 free dus ik heb 2 mooie nieuwe skinny jeans gekocht, voor die prijs krijg je er in Roermond niet eens één. Lars heeft nog een nieuw tshirt en ik een nieuwe sportbroek (ooit moet het er toch van gaan komen). Daarna terug naar het hotel omdat Livia siësta wilde houden.

Om half 4 zijn we weer terug de stad in gegaan. We zijn onder andere over Elizabeth Quay gelopen, dit was 4 jaar geleden nog in aanbouw. Een heel gezellig gedeelte aan de Swan River. We hebben er even aan het water gezeten. Ook ligt er een replica van Duyfken, een schip van de VOC. Daarna kwamen we uit bij een evenement voor het Chinese Nieuwjaar, met eetkraampjes, fototentoonstelling, opblaasbare sterrenbeelden, horoscopen. Lars en ik gaan een onverwachte reis maken en het gaat ons financieel voor de wind in het 2e half jaar van 2017. We zijn allebei een Chinees paard.

Daarna was het half 6 en waren de winkels inmiddels al gesloten. Toen hebben we McDonalds gehaald en op de kamer opgegeten. No shame.

• 04 Februari 2017 - 14:23

Mam En Pap:

Ohhh dan ben ik dus ook een Chinees paard hahaha.

• 05 Februari 2017 - 12:23

Stefan:

En verschilt de Mc Donalds veel van hier? Was het gisteren 28 graden daar? Hier was het een regenachtige dag.