shoppen en zwemmen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu shoppen en zwemmen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Zjo - WaarBenJij.nu

shoppen en zwemmen

Blijf op de hoogte en volg Zjo

21 Mei 2015 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vanmorgen uitgecheckt bij het hotel in Fort Pierce, daarna naar de Volvo Truck dealer gereden in West Palm Beach.
Lars mocht dat even in een Amerikaanse Volvo vrachtwagen kijken.

Daarna richting Fort Lauderdale gereden, dat ligt boven Miami en is iets goedkoper om te overnachten dan Miami zelf. Omdat we pas om 16.00 konden inchecken zijn we naar het grootste winkelcentrum van Amerika gegaan, deze was nog groter dan waar we een paar dagen terug waren.

Eerst zijn we even bij Ross, dress for less binnengelopen. Dat is een winkel met designer kleding die enorm is afgeprijsd, alleen is het goed zoeken naar iets moois. Uiteindelijk van alles gepast, bij een feestjurkje kwam ik vast te zitten, een hoop trekken en zweten later was hij uit, echter zat er blijkbaar allemaal glitter op het jurkje. Het gevolg was dat ik helemaal onder de glitter zat, en niet een beetje ook, ik kreeg nog later een opmerking van een winkelmeisje waarom ik zo glitter zat.

Daarna zijn we naar Levi's gegaan en hebben we maar liefst 6 (!!!) gekocht, 2 voor mij en 4 voor Lars. Die van mij kostte maar $20,- per stuk en die van Lars $36,95 dat is een groot verschil met wat ze in NL kosten.

Daarna naar het hotel gereden en ingecheckt. Vervolgens de bikini aangetrokken en zijn we naar Las Olas gereden, een boulevard in Fort Lauderdale. Ik ben even de oceaan ingesprongen, het water is serieus helemaal niet koud, je kunt er zo zonder te stoppen in lopen, echt geweldig.
Daarna zijn we gaan eten bij een restaurantje op de boulevard.

Na het eten nog even in het zwembad van het hotel gesprongen.

Morgen gaan we naar Miami Beach om aan het strand te gaan liggen.
Echter hoorden we net op het nieuws dat Miami Beach nogal veel mensen trekt dit weekend omdat het maandag Memorial Day is. Veel straten zijn afgezet en er is veel politie actief. Dus ik hoop dat we er geen last van hebben.

• 22 Mei 2015 - 17:06

Stefan:

Hoi Zjody en Lars,

Leuk om te lezen wat jullie in de winkels meegemaakt hebben. Wat heb je gegeten in dat restaurantje? Hebben ze nog iets anders dan hamburgers? Hoeveel hebben jullie er al op?

Groeten,

Stefan

• 23 Mei 2015 - 03:46

Zjody:

We hadden pizza gehad.
    Hamburgers hebben ze overal, ik heb er 2 op inmiddels, Lars wat meer.