Bakdag - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu Bakdag - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Zjo - WaarBenJij.nu

Bakdag

Blijf op de hoogte en volg Zjo

31 Oktober 2012 | Australië, Geraldton

Vanmorgen klusjes gedaan, daarna naar de supermarkt om boodschappen te halen voor Kate en voor mijn broodrolletjes met ham en kaas en ingrediënten voor brownies.

Ook ben ik met mijn slipper terug gegaan die ik gister had gekocht, er zat namelijk een productiefout op 1 en hierdoor klopten de bandjes niet, gevolg was dat mijn voet standaard scheef stond op de slipper.
Heb nieuwe gekregen die wel goed waren.

De broodrolletjes zijn erg populair, ik denk dat ik ze bij het ontbijt al niet meer tegen zal komen, het waren er 18.
Morgen ga ik brownies bakken.

Kate had vandaag saucijzenbroodjes gemaakt als avondeten, smaakte goed.

Verder niks bijzonders gedaan.

  • 31 Oktober 2012 - 18:51

    Stefan:

    Ow een dagelijks dagje, maar dan in Australië. Scheelt maar een paar km .... Zijn ze nog aardig voor je?

    En ga je straks thuis komen met leuke souvenirs? Welke souvenirs zijn nu typisch Australisch?

    Hier een mopje die je daar kunt vertellen:

    Why do ducks have webbed feet?
    To stamp out fires.
    Why do elephants have flat feet?
    To stamp out burning ducks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjo

Actief sinds 08 Okt. 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 28766

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Camperreis door West-Australie

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Huwelijksreis Florida

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

Het wilde westen

14 Oktober 2012 - 12 November 2012

Au pair in Geraldton

Landen bezocht: